Mawar di Angkasa

Wednesday, January 6, 2010

Stories Along The Route....My Life's Journey!















































Sedar tak sedar, dah pun masuk tahun 2010! Seminggu pun dah ianya berlalu. Tahun yang mungkin ditunggu2 oleh sesetengah orang. Yelah, mungkin 2009 dulu, tak begitu success bg sesetengah org. Mcm aku yg keje meniaga kecil-kecilan ni, 2009 tahun yg perit. Ekonomi dunia jatuh. Yelah kalu Donald Trump yg kaya raya tu pun terjejas, aku yg modal ciput ni lagi ler terjejas. Tapi, syukurlah sebab aku masih lagi bersemangat nak teruskan perjalanan. Masih ada esteem kata omputeh. Biarlah perjalanan pedih 2009 jadi kenangan dan pengajaran. Untuk kubukukan sbg pengalaman hidup aku.

Ntahlah, bg org cina no 09 tu ada "ong" kata diorang. Tapi tu ikut diorang lah. Yang bestnyer tahun 2010 ni bg aku, sbb x lama lagi ada World Cup 2010 South Africa dan yang paling best sekaliii...anak aku dah masuk tadika!! Viva my & Rosni son!!! Buat seme kengkawan, aku doakan korang seme tabah dan tetap bersemangat nak menempuhi ranjau dan kisah sepanjang perjalanan hidup kita di tahun 2010 ni.

Buat kengkawan YON, harap kita seme dapat berkumpul dalam laman facebook yon @ dalam laman blog youthofnature-YON.blogspot.com ni lah yek. Kalu pun x dpt berkumpul di alam realiti, ok gak kalu sekadar dapat bersama d alam cyber...Apapun, Go Youthofnature GO!!!!

No comments:

Post a Comment